Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Ömrün çok olsun...



Şimdi bir çay demledim içiyorum yüzündeki asimetrikliğe karşı.
Düşündüm de birden sen çay severmiydin bilemedim her nedendir.
Oysa sen ne iyi bilirsin beni,
Kimsenin duyamadığı sesleri okursun gözümden biraz dikkatli baksan.
Yüzümde saklanamaz hiçbir cümle,
Ve korkarsın biliyorum cümlelerimden.
Sussam okursun.
Gözlerimi kapatsam kalp atışlarım duyulur.
Uyusan ! Bilirsin sen uyurken eksildiğimi.
Çok uzakta da olsan,
Hayatımdan kayıpta olsan
Dualarımın içindesin bilirsin beni,ömrün çok olsun
bensiz ölme sakın emi... Şimdi istersen sen uyu,
Ben de eksileyim sessizce içimdeki kalabalıktan kaçarak.
Kaçsan kaçtığın şeye daha da yakınlaştığını bir kez daha anlatamam sana.
Araya günler mevsimler koydukça daha da yaklaştığımız aşikarken.
Şimdi bir fincan çay iç istersen,
Aynı anda aynı şeyi duyumsama ihtimalimize...
İki de şeker at,
Ömrün tatlansın...
Ömrün çoook olsun!
Biriktiriyorum/


Resim/ Bedri Rahmi Eyüboğlu 

Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad