Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Nefesin yok biliyorum masal anlatmaya!


Bıraktığımız gibi mi her şey,
baktığımız yerde duruyor mu,
yerli yerinde?
Alıç ağacı,tahta makara,mavi sandalyeler?
Hala kırık mı o pencere?
Dizlerin üşürmü yine geceleri.
Ağrılarından şikayet eder misin bilmem eskisi gibi?
Çıkıp gelsek bahçende bahar sarar mı saçlarımızı.
Gece üzerimize yağar mı yıldızlar?
Hala rüzgardan titrermi yaprakları büyüttüğün ağaçların şarkı söyler gibi.
Çıkıp gelsek kelebeklere su içirir misin yine avuçlarından?
Saçlarımızı okşarken yaralarımızı sarar mı ellerin,
Çıkıp gelsek uyanır mıyız çay kaşığı şıngırtısıyla bir sabah,kızarmış ekmek kokusuna?
Yahut bulur muyuz seni o ekmeğin kokusunda yeniden?
Uzansak dizlerine masallar anlatır mısın yeniden?
NEFESİN YOK, BİLİYORUM MASAL ANLATMAYA.. 
Biriktiriyorum/

Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Nurlarda yatsın, ne de güzel yazdın özlemini.

    YanıtlaSil
  2. Amin Gülsen'im yıllar geçti üstünden sesi hala dün gibi kulağımda,o benim, ben onun kıymetlisiydik.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad