Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Denizatı

İlkini ahşap tabak üzerine çalıştım.







Siyah fon üzerinde renkleri patlatmayı seviyorum, biraz deli işi bir teknik tabi, ince ince, nokta nokta, mandalaya benziyor ancak mandala gibi sistematik değil desenler, keyfinize göre daha rahat serbest bir şekilde,ve inanın stres atmaya birebir, örgü örmek gibi hani örgü örerken aklınızdan bin tane düşünce geçer, hepsini ilmek ilmek örersiniz kafanız boşalır,rahatlar, bu tarzda bir şeyler yaparken hissettiğim tam öyle bir şey. 






                                        Aynısını 40x20 cm tual üzerine çalıştım sipariş üzerine.. 








Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Desenler ve renkler şahane, bayağı emek istiyordur. Eline sağlık. Siyah zemin üzerinde daha göze çarpıyor desenler gerçekten. :)

    YanıtlaSil
  2. Aşırı beğeniyorum siyahın üzerinde bu yüzden :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad