Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Biraz hava ile kuruyan kil çalışması

 Hava ile kuruyan kil çalışmaları için istediğim sonucu almam biraz uzun sürdü tabi,önce bir kaç farklı marka denemem gerekti, büyük objeler çalışmak istiyorsanız das oldukça iyi bana göre,öncesinde fimonun airdry'nı denemiştim hüsrana uğradım.Geyik heykeli çalışmıştım kurumaya başladıkça bacakları çıtır çıtır dökülmeye başladı, sabahın 5 in de tutkallı bir karışımla kaplamak zorunda kaldım bizim geyik arkadaşı o da bir derece işe yaradı tabi. Ertesi gün o bacaklar Smarta ile kaplandı tamamen, ki bu arada smarta gerçekten harika bir malzeme polimer kilden tek farkı hava ile kuruması, harika pürüzsüz bir doku ve küçük objeler çalışmak için biçilmiş kaftan, fiyatı biraz yüksek ama 250 gr'lık bir paketten oldukça fazla minyatür çalışma çıkartabilirsiniz.Örneklerini daha sonra paylaşacağım sizinle, oldukça keyifli bir malzeme. Gelelim das'a, onunla daha çok tütsülük vs gibi dekoratif objeler çalıştım.Çok ince ya da sivri birşey çalışmamışsak yere düşse bile kırılmıyor kendisi,özenli çalışmışsak pürüz çatlak vs olmuyor, akrilik boyalar ile rahatlıkla renklendirebiliyoruz.


































Yorum Gönder

0 Yorumlar

Below Post Ad

Bottom Ad