Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Before after

 Önce ceviz rengi olan dolabı alttaki gibi boyadıktan sonra, stencil ile denizatı baskısı yaptım.Bu arada teknik olarak neredeyse hiç bilgim yok ahşap boyama konusunda, tamamen doğaçlama.



Kaledeki durakta bir süre bu şekilde kullanıldıktan sonra, yeni adresine kardeşimin ofisine gitmek üzere aşağıdaki şekilde yenilendi kendisi. Aslında kapaklarından birine boya sıçratılmış kaledeyken,ne kadar uğraşsam da çıkartamadım.Youtube da bir kaç dekupaj videosu izledikten sonra böyle birşey denedim.Bir de kendisine eşlik etsin diye zigon sehpa yaptık aynı kızlı resimden. 







Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Son hali çok hoş olmuş. Sehpa da konsepti tamamlamış, ayrı hoşluk olmuş. Yapanın ellerine sağlık, kullanan keyifle kullansın. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum beğenmenize 🤗🌷

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad