Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Aytacrafts ve parmak bebekler..

Blog adım aytacrafts ve parmak bebeklerdi bilenleriniz vardır mutlaka, on marifet zamanlarından, artık daha farklı işler yaptığım için değiştirdim blog adımı, iyi mi ettim kötü mü bilmem google aramalarında biraz altlara düşmeme neden olmuş olabilir bu durum belki.
Neyse gelelim bebeklere, hala zaman zaman bir takım bebekler yapıyorum, polimer benzeri bir malzeme bulursam elime alır almaz alışkanlıktan olsa gerek istemsizce bebek yüzü yapmaya başlıyorum, yıllardır kürdanla çalışırım ben, ilk zamanlardan kalma bir alışkanlık, onlarca alet edavat aldım oysa, ancak hiç biri kürdanın yerini tutmuyor, özel bir pratik kazanmışım kürdanla daha detaylı ve rahat çalışabiliyorum gibi hissediyorum.Bunları smarta ile yaptım, aynı bildiğimiz polimer dokusu..Tek farkı hava ile kuruyor. 














Yorum Gönder

2 Yorumlar
  1. Parmak bebeklerini hatırlıyorum. :)
    Blog ismi değiştirilince (bildiğim kadarıyla) takipçi listesindekiler yeni postlardan haberdar olamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırlanmak güzel:)) takip eden blogların listelerinde görünüyorum,ancak google da üstlerde çıkardım önceden,şuan yok gibiyim:)

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad