Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Mış Gibi..



Spotify'da albüm kapağına bayılıp keşfetmiştim Daniska grubunu geçen yıl,bir yıldır bir an sıkılmadan dinliyorum Mış gibi'yi,bütün listelerimde en az 3 'er tane eklemişim hatta.Bana mı öyle geliyor yoksa şarkı cidden aşırı mı güzel.Aynı anda birbirinden farklı duygulara bürünüyorum her dinlediğimde.Sözlerin geneli çok güzel,bazıları ayrı güzel.. 

"Şairlerle pandalar dünyanın sahibiymiş"

"Duvarlar örülmeden,Berlin öldürülmeden"

"Bi gülüşün şu fakire yetmiş gibi "

"Biz burda yabancıları severmiş gibi yaşayalım"

"Uzak şuramızdaymış,derman yaramızdaymış"

"Ali aramızdaymış"

"Mış gibi kavuşalım

"Mış gibi yaşayalım."   





Yorum Gönder

8 Yorumlar
  1. O nasıl güzel bir resimdir öyle 💛💛💛

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi,o resim olmasa geçip giderdim muhtemel şarkıyı keşfedemezdim.

      Sil
  2. Benim için yeni bir şarkı, kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim, ziyaretiniz için ayrıca :)

    YanıtlaSil
  4. Sayende duydum bu grubu. Şarkıyı da dinledim. Dinlendirici bir şarkı olmuş.

    YanıtlaSil
  5. şarkı önerileri saol en sevdiğim :)

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad