Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Flamingo



Bohemian ganimetlerine devam edelim, tüm duvarların resimlerle kaplı olmasını istediğimden biraz fazlaca ürettim oradayken bu flamingo'da onlardan biri. Adı gibi bohem tarzı bir yer oldu sonunda Bohemian Cafe'miz. Her anlamda iyi oldu aslında benim için, hem yılların pası silinmiş oldu ellerimden, hem Ankara kalesinde atölyesi olan bir sürü sanatçı dost edindim. Çok yakın olduk bazılarıyla,evcilik oynar gibi bir atölyeden diğerine dolaşıp dururduk bütün gün, keyifli zamanlardı aslına bakarsanız. Güzel şeyler dışında başka öğretileri de oldu bana kalenin, bir kez daha bu kadar iyi niyetli olmamam gerektiğini anlattı hayat, insanları hiç tanıyamadığımı öğrendim ki iyi tarafından bakıyorum iyiki o dükkanı açtım, iyiki yaşandı her şey  iyisiyle  kötüsüyle. Ve kapandı, ganimetleri kaldı :) 










Yorum Gönder

9 Yorumlar
  1. Tablo çok güzel 👍Ankara'ya gezme amacıyla hiç gitmedim. Ankara Kalesi sanatçılarını ve o güzel ortamı merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeldir kale her şeyiyle güzeldir,eski evleri,çalgıcı çocukları,surları,insanları,otantik hanları,hediye dükkanları,antikacılar anlatmakla olmaz gidip görmek lazım:)

    YanıtlaSil
  3. sen yazabilcen mi yarına hikaye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şiir yazıcam ,bir iki tane taslağım var onlardan birini tamamlamayı düşünüyorum .

      Sil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad