Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

BİR MELEK İÇİN...

minyatür bebek,parmak kız,parmak çocuk









































fairy,clay ideas,art clay,art doll,fairy doll art
Bu melek bebek gerçek bir melek için yapıldı.Evet o benim hayatta tanıdığım en melek insan,Canım Anneannem için yaptım,şimdiye kadar en özenerek yaptığım bebeklerden biri bu,ilk saçlı ve kıyafetli bebeğim aynı zamanda,ve ilk boyadığım bebek,tabi hala çok eksiklerim var bana göre ama...

Yorum Gönder

7 Yorumlar
  1. çok süper çalışıyorsun. ne kadar gerçekçi oluyor hayranlıkla izliyorum. ellerine sağlık aytaccım.

    YanıtlaSil
  2. süper süper süper...her zamanki gibi muhteşem bebekleriniz.ilk sizin çalışmalarımı gördüğümde çok şaşırmıştım.uzun zamandır takip ediyorum çalışmalarınız..bebekleri saçlandırmaya giydirmeye başlamanız muhteşem olmuş.daha da gerçekçi göstermeye başlamış..iyi tasarımlar diliyorum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  3. yorumlarınız için teşekkürederim sarımelekcim bende senin çalışmalarını beğenerek izliyorum seviyorum minyatürlerini,ve sevgili uğurböceği beğenmenize seviniyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ayça hanım emeğinize ellerinize sağlık,
    Mükemmel olmuş blogunuzu yeni gördüm ve bundan sonrada sık sık ziyaret edeceğim :)
    Tekrar kolay gelsin...

    Bende minyatürlerle uğraşıyorum fırsat bulduğunuzda bende beklerim.:)

    www.ozdenceyhan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. hepsişahane tebrik ederim canım

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad