9 Aralık 2010 Perşembe

Bir kaç küçük geri dönüşüm...










Bir kaç küçük geri dönüşüm yaptım,on marifette sevgili yeni hayatın röntgen kelebeklerini görüp çok beğenmiştim bayramda,sonunda annemle uzun uzun arayıp işe yaramayan bir röntgen bulduk,tabi benim burnundan getirmelerimden sonra,bayram telaşı içinde gelenler gidenler ve bir sürü iş arasında başının etini yedim kadının röntgen röntgen diye,sevgili yeni hayatınkinden farklı olarak ben oturma odamın renklerine uygun olsun diye mor çiçekli dc fix kullandım kelebeklerin tabanı için,hepsini bir birinden farklı gelişi güzel kestim.Birde can sıkıntısıyla kapladığım aliminyum kutu var,kurdele ile kaplayıp üzerine çiçekler yapıştırdım,çiçeklere boyut vermek için alt kısımlarına boncuk yapıştırdım.Ve eski gömlekle kaplanmış kargo kutusu var birde dantel şeritlerlede süsledim yine odamın rengine uygun...

3 yorum:

  1. Canııım, merhaba, bu rontgen filmi işine bayıldımmm ben:)

    YanıtlaSil
  2. süppppeeeeeeeeeeerrrrrrrrr olmuş canım, ellerine sağlık:))))))))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...