Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Yol Hikayesi




YOL HİKAYESİ

Sözün bittiği yerde yol başlar.
Önce susuşlar,içe kapanışlar,ardından adım adım çizgiler,yollar.
Her yol bi ayrılıkla başlar belkide...
Yada sevdalar yollarda tükenir biter.
belkide,yine bir yolda kesişir iki yürek birbiriyle,
Sonra biri ağlar yağmurla birlikte,biri eriyip gider bir sokağın başında.
Biri,dirilir doğan her yeni güneşle,tazelenir,
Biri çürüyüp gider,gecenin içinde.
Ve belkide aşk gider masal biter.
Yırtılır bir yola yazılan yazı.
Yol biter...
Biri ölür,biri dirilir.
Bir çocuk boyun büker.
Kimse bilmez...
Yollarda,yıllarca...
IŞIL.2009

Yorum Gönder

5 Yorumlar
  1. sevgili aytacraft bloğuma hoşgeldiniz güzellikleklerde bulşmak dileğiyle sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum belgincim sende hoşgeldinn:)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir şiir bu Işılcım.Bu arada bebek ve banyosu harika

    YanıtlaSil
  4. teşekkürederim nazesencim beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  5. TABLOLARA BAYILDIM BEBEKLERDE ÇOK ŞİRİN.

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad