Bakalım benim blogda neler arayacaksın...

Bottom Ad

Miniature doll




Bundan 2 ay kadar önce nette gördüğüm bana mucize gibi görünen bebekleri,Kendi kendime'bunuda bir insan yaptı, ben neden yapamıcakmışım,benimde ellerim var.'diye bir cümle kurduktan sonra yapmaya başladım,hala çok yeni sayılmakla birlikte,profesyonel malzemeler kullanmaya henüz başlamadım.Fimo hamuru ve kürdan yardımıyla çalışmaktayım,böyle oluncada rengi kendiniz bulmak zorundasınız,krem rengini(ten rengine yakın bir tonu)kırmızı,beyaz ve kahve rengiyle karıştırıyorum zaman zaman,doğru rengi yakalamak kısmı,bebeğin yapılma aşamasından uzun sürebiliyor bazen,ama seviyorum,her yeni yaptığımı bi ayrı seviyorum,ve ilerlemek istiyorum bu işte zaman içinde,







     

 




Yorum Gönder

4 Yorumlar
  1. Hayırlı olsun aytacrafts aramıza hoşgeldiniz güzel paylaşımlarınızda bulşmak üzere sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil
  2. ama siz de gerçekten kabiliyetliymişsiniz. yoksa bence çok zor bu şekilleri verebilmek.adeta gerçek bebek gibi. bravo yürekten kutluyorum sizi. bloguma da beklerim www.craftlara.blogspot.com
    sevgiler,muge

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun bloğun Aytacım ,yine hayranlıkla uzun uzun izledim bebeklerini.Hepsi çok şekerler.
    Esra

    YanıtlaSil
  4. belgincim hoşbuldum teşekkürederim:)craftylara güzel yorumuna teşekkürler,bloğunu izlemeye aldım:)hadi senide bekliyorum esencim,çok çalışalımda bi sergi açalım birlikte,

    YanıtlaSil
* Lütfen Buraya Spam Yapmayın. Tüm Yorumlar Yönetici Tarafından İncelenir.

:)

;)

:D

:(

=(

:@

:X

:O

:P

:F


:T

:H

Below Post Ad

Bottom Ad